حرف بزن ــَم























دنیای دیوانه ی دیوانه....

گم شدن در گم شدن دین من است...نیستی در هست آیین من است....:)

بابام امسال رئیس کنگره ی دندانپزشکی ایران شده...

ینی رسما بابام بیشتر از من درس میخونه...!

خیلی ضایس اصن!

هی من هرچی میگم بابا خسته شدی بیا بیرون استراحت کن!هیچی دیگه یه چشم غره ای بهم رفت که دهنمو بستم:دی

+

بالاخره مربی شدم!یسسسسسسسسسسسسسس!

امروز رفتم شاگرد شیش ساله ام رو دیدم.اسمش شایانه! :>

هیچی دیگه 100000تومن برا ده جلسه میگیرم!:-پولدار خرپول!

 +

چرا نمیشه با دوچرخه توی آبمیوه فروشی رفت؟!مسخرس اصن!وقتی حتی پرنده هم تو آبمیوه فروشی پر نمیزنه:||||||||||

+

یه بستنی قهوه کاله گرفتم که هیچ کلمه ای نمیتونه خوشمزگیشو توصیف کنه....در این حد!

+

مرسی خدا:*



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت1:13---16 مرداد 1393

اگه به تو باشه که زبل رو تودسشویی ورخت خوابت هم باخودت میبری!! ))
آممم!مدیونی ازون بستنیه برام نگیری!دعامیکنم خشک شی! :|

 

 


پاسخ:اگه میتونستم زبل رو مینداختم کولم و همه جا میبردمش خیلی بستنیاش کمه توی مشهد.بعضی سوپریا میارن.ولی بعدا برات میخرم.بذار این یه بستشو تموم کنم!;;)



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:,ساعت 22:15 توسط زینب| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت